måndag 23 maj 2011

tja!!

min nya blogg. hoppas den är lika bra som min förra :) så den förra jag har kommer jag inte använda längre om inte denna blogg är tråkig... kommer skriva om vad som händer både i skolan o utanför. kommer skriva om min hund bella som är en cocker tjej på ca 1 år. hon är riktigt speciell i vanliga fall brukar cocker ha svans men min älskling föddes utan.

idag i skolan hade vi hundutställning. jag hade inte bella med för hon har vart sjuk. hon har haft urinvägsinfektion. så jag linn, evelina, Elisabeth och nathali var domare. sanna, Karin, natalie, och Therese hade sina hundar som vi dömde. det var kul att få prova på det. nästa vecka då ska resten av klassen ha utställning och på tisdag nästa vecka är det sista gången på min praktik. kommer sakna hunddagiset :'( tänkte fota alla hundarna nästa vecka och lägga upp på bloggen och skriva kanske lite kort om dom :) kan göra det med mitt förra hunddadig också.
bella 9 veckor. då hade vi haft henne precis i en vecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar