måndag 25 juli 2011

längtar tills imorgon!!!

imorgon är det allsång på skansen :D ska ditt med linn. mamma och fhilippa ska också ditt. men dom kanske åker hem efter repetionen som börjar 5. hoppas :P jag och inn ska inte stå med dom. då blir det inte lika kul. men den här gången ska jag ta med en kortlek. så det inte blir långtråkigt som sist. förra gången satt vi och ritade på varandras ben. med en permanet penna. inte så smart :P men det var ganska enkelt att ta bort sen som tur.

ikväll ska jag nog äsa min bok. har faktist inte läst så mycket. har bara läst 3 kapitel och jag köpte den i fredags. inte bra :P ska ta med boken till skansen. så kan jag läsa på bussen och där borta. kanske ska läsa även ikväl så kommer man någon vart.

ljust nu håller jag på med min tredje powerpoint. en till morfar, en till christian och pappa ska ha en. ska fortsätta med det så man blir klar.

linns och mina snygga ben :P

lilla bella 8 veckor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar