måndag 13 juni 2011

ved, ved och mer ved

har jobbat hos min morbror på morgonen. skulle stapla in hans ved i ved bon. det gick bra, det gick fortare än jag trodde. men jag är inte klar. ska ditt imorgon och fortsätta. gick ditt vid 9 och arbeta 1,5 timme. ska jobba lika länge imorgon med tror jag. allt går bra så länge man har musik i öronen :P
har nyligen kommit hem har hunnit äta lite. fick bli tacos :) så gott. bella ligger under mina fötter och jag hittar på "allt om hundar" och dom pratar om valpens utveckling. intressant. men jag vet redan det stadiet, fick lära oss det i skolan och har haft prov på det.
mejlade  Sara igår (djurlärare) om när jag ska komma till skolan och mata djuren. men jag har inte fått svar än :/ men det kommer vell, ha lite tålamod nu Martina. renée ville med och mata djuren någongång. och det blir säker jätte bra :)
har gjort all ved som syns :)

lite svårt att stå i sängen, men datorn tar emot henne ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar