lördag 18 juni 2011

sanna och linn

träffade sanna och linn igår. vi åt lunch på donken och gick stadium för att hjälpa sanna hitta korta mjukis. medan hon provade massa mjukis så provade jag och linn en "sparkdräkt". sen gick vi till varenda akademibokhandel som fanns... hittade två hund böcker som jag skulle vilja ha. sen gick vi till en annan akademibokhandel för att fika. linn och jag tog kladdkaka men jag tog grädde till. linn och sanna tog cola och jag en festis(sjukt länge sen jag drack en festis!) men kladdkakan var inte så dog. den var hård konstig smak och man kunde inte äta för mycket av den. den var mycket godare med grädde. stackars linn som är så kräsen ;) vi satt där i 2 timmar... sen hade man ganska ont i rumpan :P lite innan 4 så åkte jag hem.
vi hyrde film inna  "en mor till salu" började. "groen ups" en skit rolig film.


idag har jag följt med mamma o pappa för att köpa presenter till fhilippa som fyller år på måndag. men jag tror vi ska fira henne imorgon. jag vet inte riktigt för mamma gjorde precis tårtan. har föresten läst ut boken (vampyr märket) och börjat med andra delen "sveket" av house of night. riktigt bra böcker :)

linn
jag
vi äger!!
vill ha!
denna med!!
sanna
linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar