onsdag 27 juli 2011

yees!!

igår var jag på allsång på skansen med linn. vi hade bättre platser den här gången.vi var även med på tv:e då och då :P sen efter fick jag eric saades autograf!!! :DD så jävla glad. kan dö lycklig :P sen när jag äntligen fick den så åkte jag hem. linns pappa kom och hämtade henne vid slussen (vid båtarna) sen gick jag och linns kompis sofie till donken. var så grymt törstig och hon skulle köpa nåt och äta. sen gick vi till tunnelbanan och sa hej då. hon var riktigt trevlig :)

idag har jag inte gjort så mycket. var ute med hundarna och lekte. eller jag ville leka med dem. men dom gick iväg.... roliga hundar... sen har jag tvättat en bänk typ. det gick rätt fort. nu har jag nyligen ätit soppa :P min favorit soppa. mexicanasoppa. har ätit den som liten. farmor gjorde lagade den varje gång jag kom. hon blir lika förvånad varje gång jag berättar att jag äter den än :P men den är as god!

genrep

närbild

autograf :D

vilma o bella <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar