lördag 23 juli 2011

orkar inte...

det blev inte något mer bloggande igår kväll. vi har upp till halv tre. sen gick jag och la  mig. men det var en rolig middag :) blev lite diskutioner då och då. men jag sov till halv tolv idag. bella lika trött hon :P sen medans hon var ute åt jag frukost och gjorde mig i ordning. sen klippte jag bellas tassar. efter det fick kaninen en ren bur :) sen har jag typ suttit vid datorn hela dagen och fixat morfars powerpoint. han vet inte hur man gör. pappa, christian, morfar och mina två morbröder åker varje år utomland. i ca 4 dagar. på tisdag ska dom ha "möte" och representera två länder. så jag gör det åt morfar. får se om min moster kommer imogon. dom skulle ha kommit idag. men dom är inte här än. så vi får se imorgon. nu ska jag gå och äta. bye

vilma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar