fredag 22 juli 2011

vakna - skola - middag

fick gå upp klockan åtta idag ungefär. är helt slut. sen åkte jag och aktiverade mitt bankkonto. yas! den funkar :P sen tog jag ut lite pengar. åkte till centrum och köpte sjunde delen av house of night :) hoppas den är bra ;) idag fick vi städa igenom terrariet åt krabban. så nu står det tomt :/ det var en lång dag i skolan. och nu ska vi ha middag hemma och fira brosan :) nu har peter (morbror) precis kommit.

är så glad linn kommer hem i dag :D ska kanske träffa henne i helgen. då ska hon få del 5 o 6 av house of night. om vi inte kan ses så ska vi ända ses på tisdag. för då är det allsång på skansen som gäller :P vi ska se på eric saade :D en riktigt snygg kille ;)
nu ska jag gå och vara lite sociall. höör av lite senare i kväll kanske :)
snygga jag ;)
min nya bok :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar